garnier enkele weken geleden in panoramabar 8 uur gehoord en mixed feelings. hij springt te snel van het ene genre naar het andere vind ik, bijna elk half uurtje switched hij. net als je erin bent, hupla opnieuw wat anders. en natuurlijk de gebruikelijke rockclassics maar dat was wel leuk zo in de ochtend in panoramabar. the old punks singing along with the stooges.
ik wacht op een setje van garnier waar hij nog eens drie vier uur hypno techno, detroit techno, deep stuff brengt wat dat is ook de revue gepasseerd en dat was steeds sterk gewoon maar zoals gezegd helaas steeds voor een half uurtje en dan hoppen naar wat anders.
blijkbaar hebben de meesten hetzelfde gevoel over LG. lang geleden dat je nog eens 3u met de armen in de lucht stond en werd meegenomen in een muzikale trip.
een goede vriend van mij is geweest en is na twee uurtjes doorgegaan, die hoopte iets te hard op de ‘goeie ouwe’ LG, maar kwam van een kale reis thuis.
Ik denk spijtig genoeg dat ik akkoord moet gaan. Dat hij verschillende genres wilt spelen verdient echt wel respect. Alleen is het spijtig dat die andere genres dan beperkt blijven tot een White Stripes, een Nirvana of een drum’n'bass-remix van The Fugees. Er is een subtielere manier om die genres te mengen.
Garnier zal nu altijd bij mijn top favo’s behoren omdat em den EC50 van Didier zijn label heeft in zijn RA-podcast mix gestoken. Plus, het is gewoon nen sympa vent, nog nooit zoveel reactie gehad van een superstardj ...
En verschillende genres door elkaar? Ze verwijten dat Didier ook (eclectisch noemt dat kennelijk) - ik vind dat dikke bullshit. Een dj moet de mensen aan het dansen krijgen, sfeer creëeren etc etc. ben die kotjesmentaliteit zo beu he ... Pfft. Party = fun! Niet meer en niet minder.
1) Wat bedoel je met eclectisch? Zowel house als techno als electro in een half uur stoppen is niet eclectisch. Iedereen kan DJ Sneak, Jeff Mills en Anthony Rother aan elkaar kleven. Techno, drum’n'bass, hip hop en rock in één set, dat is pas een uitdaging.
2) Party = fun inderdaad, maar Smells Like Teen Spirit is absoluut geen fun meer.
Iedereen ziet Laurent Garnier graag one way or the other, maar dat hij af en toe dwaze stoten uithaalt zal ook niemand ontkennen.
Dit event is al gepasseerd hoor Margie, ‘t is een topic van maart. Voor de rest denk ik dat de Lorre terug op de goeie weg is, en was zijn setje in Antwerpen blijkbaar best te pruimen.
De man zijn uitstraling is hier wel wat verminderd heb ik de indruk.
Ik weet dus ook niet wat ze met eclectisch bedoelen als het op Didier slaat, maar als je zijn sets al gehoord hebt, dan gade het wel begrijpen zeker? Electro, mnml, breaks, drum and bass, die dingen smijt hij door elkaar. I don’t care, as long as I’m having fun ...
Ik blijf fan; Dit WE op les Ardentes gezien ( stortbuien , schoenen kwijtspelen in de modder ) en 3 uur blijven staan/dansen . Ik apprecier zijn genrehopping al viel het nog mee deze keer : The Stooges , Prodigy wat rave en wat breaks ; geen ( idd afgezaagde) Nirvana ed . Ik ben niet echt een kenner qua deep detroit , 4/4 techno etc. dus veel track id kan ik niet geven maar behalve enkele flauwe electrohouse bazaar waren de overige schijven (imo) vet .
Ecclectisch : ik moet toch lachen als ik sommige dj’s hoor verkondigen dat ze ecclectisch draaien ...
Voor mij wel goede voorbeelden zijn : Giles Peterson , Mr. Scruff , Kid Koala , Jazzy Jef ( als hij zin heeft) ...
Ecclectisch : ik moet toch lachen als ik sommige dj’s hoor verkondigen dat ze ecclectisch draaien ...
Voor mij wel goede voorbeelden zijn : Giles Peterson , Mr. Scruff , Kid Koala , Jazzy Jef ( als hij zin heeft) ...
Da’s nu eens zo een modewoord geworden hé, tegenwoordig draait iedereen eclectisch. Over les Ardentes heb ik eigenlijk bitter weinig reports gezien, ‘k veronderstel dat het wel in orde was?