De enter shikari van de festivals dit jaar: Pendulum, zwaar not met spetterpoep erbij.
Is dat dezelfde Pendulum van x aantal jaren geleden of een nieuwe groep met dezelfde naam waarop je het hebt?
Drum and bass gasten die nu een mengeling maken van dashdoos en base gemengd met nieuwe stijl paradise lost achtige gothic metal voor vleermuismietjes. JAKKES!!!
Not: die R&B;versie van Beggin’. Ok, Pilooski heeft er ook niet veel werk aan gehad maar die smeet er tenminste geen goedkope rap op.
Amai ni! Ik haat die gasten! Mijn comment op discogs die ik rechtstreeks aan hun had gericht (omdat ze geen ‘contact’ optie op hun eigen website hebben,toeval?) is er afgesmeten wegens te veel fucks en wankers. Mijn bloed kookt elke keer als ik het op de radio hoor (vlak voor ik de radio stiller zet), het is niet de rap da mij stoort maar vooral de zanger zijn onwaarschijnlijke rotstem (hoe hij ‘put your lovin’ hand out, baby’ bleirt is hemeltergend).
Not: die R&B;versie van Beggin’. Ok, Pilooski heeft er ook niet veel werk aan gehad maar die smeet er tenminste geen goedkope rap op.
Amai ni! Ik haat die gasten! Mijn comment op discogs die ik rechtstreeks aan hun had gericht (omdat ze geen ‘contact’ optie op hun eigen website hebben,toeval?) is er afgesmeten wegens te veel fucks en wankers. Mijn bloed kookt elke keer als ik het op de radio hoor (vlak voor ik de radio stiller zet), het is niet de rap da mij stoort maar vooral de zanger zijn onwaarschijnlijke rotstem (hoe hij ‘put your lovin’ hand out, baby’ bleirt is hemeltergend).
I kno I kno Pendulum is idd meestal not hot.. maar ik beken.. paar jaar terug toch af en toe gek staan doen op Slam wat ik eigenlijk nog steeds wel een ok nr vind….
HOT:
http://www.lesnuitssecretes.com/ festival ergens in ‘t noorden van la douce france, waar ze slechts 9 euro vragen voor Jamie Lidell en slechts 6 voor Flying Lotus!!!!